Najobľúbenejšia kozmetika.

4:11

Podľa mňa každý z nás ma niečo obľúbené, či to sú šaty alebo nejaké dekorácie do izby a či nejaká kozmetika.
Ja v poslednom čase si len kupujem nejaké sprcháče, šminky alebo niečo na vlasy (a samozrejme aj nejaké oblečenie) :D . Obľúbila som si značky Balea, Essence, Bione Cosmetics.

Takže v tomto príspevku sa dozviete aká je moja najobľúbenejšia kozmetika.


V minulom príspevku ste si mohli všimnúť, že od Bione Cosmetics používam šampón a aj sprej na vlasy. No teraz som si naspäť niečo kúpila. Je to kondicionér na vlasy, ktorý veľmi dobre vonia a je skvelý, vlasy sú potom lesklé majú väčší objem a dáva vlasom aj výživu. Podľa mňa ta značka je veľmi dobrá a ma aj kvalitné výrobky. Zatiaľ sa na tu značku nesťažujem. :)


Od značky Balea som si kúpila dva sprcháče a penu na holenie. Tie produkty nehorázne krásne voňajú. Ja si myslím, že značka Balea ma strašne kvalitné produkty a ich vôňa vás nesklame. Odporúčam vám ich kúpiť. 


No a posledná značka, ktorú tu máme je značka Essence. Od tejto značky som si kúpila tiene na obočie, gél na obočie,linku na oči (modrej farby je naozaj krásna) a maskaru. Táto značka ma tiež kvalitné výrobky a som s ňou spokojná. 


Tieto všetky produkty vám odporučam sú naozaj skvelé. :) 


Tak to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že sa vám príspevok páčil a budem rada za každý nový komentár a odber. :) Nezabudnite, že súťaž stále pokračuje, tak neváhajte a zapojte sa. :)





You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ďakujem za pekný koment na mojom blogu :) Inak baleu mám celkom rada, ale tu kde bývam ju žiaľ nemajú...
    Sledujem ťa :) Budem rada, keď zas navštíviš moj blog a možno tiež followneš :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem aj ja za komentár. Určite dám follow :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram