Produkty od Essence

5:28

Ahojte

Tak a konečne som sa dostala k tomuto prispevoku. Pýtate sa prečo?
 Pretože časovo mi to nevychádzalo a nebola  som  rozhodnutá, ktorý príspevok napíšem. A  keďže som sa rozhodla napísať  práve tento  príspevok tak si myslím, že by sme mohli isť naň. 🙂

Tak v dnešnom príspevku by som Vám chcela ukázať všetky produkty od značky Essence a popísať ich, či som s nimi spokojna a ako sa mi páčia.
Od značky Essence mám päť a viac produktov. Väčšinou sú to ruže, potom tiene na obočie, štetec na obočie, gél na obočie, linku na oči a korektor, ktorý som si nedávno kúpila. 😃

Začnem asi od tieňov na obočie.

Tieto tiene používam možno ešte len rok pretože ja som si kedysi obočie neupravovala len som si ho prečesa kefkou a nič viac. Keďže tieto tiene používa aj moja sestra tak som si ich skúsila aj ja.
Mne osobné tieto tiene vyhovujú a som s nimi spokojná. Ja používam odtieň pre brunetky keďže som brunetka.😃


Ďalej tu máme gél na obočie.

Tento gél som si kúpila asi pred dvomi mesiacmi. Môžete si všimnúť, že ho dosť často použiť kedže je už zafarbený do hnedá. Ja som s týmto gélom spokojná len akurát čo mi vadí je to, že ak si ho nanesiem na obočie tak mi z predu obočia trochu zmyje ten tieň. Ale inak je dobrý.


A keďže som začala produktmi na obočie tak rovno tu máme aj štetec na obočie.

Tento štetec som si kúpila len pred dvomi týždňami a je úplne TOP. Veľmi dobre sa mi s ním aplikuje tieň na obočie a k tomu je aj nádherný. Tento štetec Vám odporúčam.


Teraz prejdeme na očnú linku.

Túto linku už dlhšie používam a som s ňou spokojná akurát čo mi na nej vadí je to, že rýchlo prestáva maľovať musíte s ňou pobúchať aby Vám začala maľovala. Inak na očiach vyzerá skvelé.



Tu máme korektor, ktorý som si kúpila nedávno, ako som už spomínala. Je skvelý dobré sa roztiera takže tento korektor Vám odporúčam. Odtieň korektoru je 10.


Tak a tu máme ruže na ústa. Je ich trochu viac keďže ja som milovník rúžov. :D
 Začnem asi od toho čo som si kúpila nedávno spolu s korektor (pridávala som aj na instagram fotku, takže ak ma sledujete tak ste si to mohli všimnúť. Ak ma ešte nesledujete tak šup šup. Link na môj instagram máte  TU. Pomaly všetky ruže mám matné. So všetkým ružami som spokojná. Veľmi pekné ukazujú na ústach. ☺ Ku každému rúžu vám napíšem aj číslo. ☺

Takže ako som spomínala hore tak začnem rúžom, ktorý som si kúpila pred dvoma týždňami. Odtieň tohto ruža je 02. Veľmi pekne ukazuje na ústach a krásne vonia. Je to rúž z novej kolekcie a je mattný. Dlho výdrži na ústach. Určite Vám ho odporúčam. :)


Ďalej tu máme ďalší rúž od značky Essence. Tento rúž je hnedej farby. Odtieň tohto ruža je 28. Na ústach vydrží dlho. Tak, ako rúž predtým tak aj tento Vám odporúčam. :)


Predposledný rúž čo tu mám od značky Essence je tento krásny skoro bordovej farby rúž. Tak ako aj ostatne tak aj tento vydrží dlho na ústach a aj tento rúž Vám odporúčam. Odtieň tohto ruža je 02.


No a ako posledný rúž čo tu mám od značky Essence je tento ružovkastý rúž, ktorý je najviac používaný, ako ste si to mohli všimnúť na fotke.  Odtieň tohto ruža je 03. Tento rúž tiež dlho vydrží   na ústach a tiež Vám ho odporúčam . :)


Tak to sú všetky produkty, ktoré mám od značky Essence. Všetky tieto produkty sú skvelé. :)

Aké produkty od značky Essence používate Vy?

Ste s touto značkou spokojný?

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ja túto značku milujem a neviem sa jej vynachváliť. Keď som si prvý krát kupila tiene na obočie tak nejako ma to stále ťahalo k tej značke a tak som pri nej aj ostala a som veľmi spokojná. 👌

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár. 😘 Tiež si myslím, že táto značka je skvelá.

      Odstrániť
  2. Tuhle značku mám strašně ráda, naprosto od nich miluju laky na nehty a rtěnky. Každopádně ten korektor mi moc nevyhovoval...hodně toho nevydržel:). Například v porovnání s tím od Catrice:). Ale já mám docela mastnou pleť, takže je to možná tím:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár. No to, že nie každému vyhovuje ten korektor. Mastnú pleť som mala aj ja kým sim nezačala používať čistiacu vodu a krém od značky Mixa.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram